GGD GHOR Nederland sluit nieuwe overeenkomsten klantcontactdiensten

2 juni 2022Coronavirus

Na een uitgebreid aanbestedingstraject is vandaag bekend gemaakt welke partijen aan GGD GHOR Nederland de komende 4 jaar de landelijke klantcontactdiensten in het kader van COVID-19 gaan leveren.

In de aanbesteding is de dienstverlening opgeknipt in drie onderdelen. Voor de afsprakenlijnen testen en vaccineren en de backoffice vaccinatie- en testregistratie gaat Teleperformance de dienstverlening verzorgen. Webhelp Nederland en Teleperformance worden de partijen die klantcontactdiensten ten behoeve van de landelijke schil van het bron- en contactonderzoek gaan leveren, terwijl Yource Operations de aanbesteding voor de medische informatielijn vaccineren (MIV) en de telefonische ondersteuning van vragenovercorona.nl heeft gewonnen.

Alle partijen gaan een overeenkomst aan voor één jaar. Deze overeenkomst kan maximaal drie keer verlengd worden. De inzet van de klantcontactdiensten is uiteraard afhankelijk van de ontwikkeling van het virus en de opdracht die de GGD’en hierin hebben. De partijen richten zich flexibel in om aan diverse scenario’s te kunnen voldoen.

De komende acht weken zal de transitie van de dienstverlening naar de nieuwe partijen plaatsvinden. Naar verwachting is de transitiefase vanaf 28 juli afgerond waarna de partijen volledig operationeel zijn.

Lees hier meer artikelen:

Feiten en cijfers COVID-19

28 nov 2022 Coronavirus

Bijgaand onze wekelijkse COVID-19-gerelateerde kernfeiten en cijfers om een beter beeld te krijgen van de werkzaamheden van de 25 GGD’en. Lees meer

Lees meer over

Herhaalprik in veel regio’s ook zonder afspraak mogelijk

4 nov 2022 Coronavirus

Tot voor kort was het nodig om voor de herhaalprik een afspraak te maken. Nu kan dit op een groot aantal GGD-locaties verspreid over heel Nederland ook zonder ... Lees meer

Lees meer over